Je bent ondernemer. En als ondernemer moet je tegenwoordig een website hebben, dus die heb je. Je hebt een mooie website laten ontwerpen (of zelf ontworpen) en zet er regelmatig nieuws op. Want dat hoort zo. Het lijkt allemaal prima te gaan, maar erg veel resultaat zie je er nu ook niet van. Máár, je bent vindbaar op het internet, en daar gaat het om, toch?

En dan gebeurt het…

Je website is een ongrijpbaar ‘ding’ aan het worden. Hij gedraagt zich niet altijd zoals jij van tevoren had bedacht. Er gebeurt van alles, ook dingen die jij niet kunt zien. Je begint de controle over je website te verliezen, vooral over je vindbaarheid. En dat was waar je die website voor had aangeschaft!

Help!

Je gaat op zoek naar een oplossing!

Op internet natuurlijk! Je hoort wat je van ‘de experts’ allemaal moet doen om gevonden te worden. Ze hebben allemaal een fantastisch succesverhaal, het een nog mooier dan het ander. ‘Content is King!’ ‘Linkbuilding’ en ‘Zoveel mogelijk leads creëren’ zijn termen die je veel hoort. Kost allemaal tijd, en omdat je steeds weer nieuwe succesverhalen hoort – en die dus ook maar weer uitprobeert – doe je eigenlijk alles een beetje half. Omdat je er geen tijd voor hebt.

Ik weet waar je het over hebt

Als marketeer probeerde ik steeds met de trends mee te doen en probeerde alles uit in het kader van ‘kan nog wel eens handig zijn voor een klant, later’. Dan had ik in ieder geval een excuus als het op niets uit zou lopen. Want dat deed het meestal. Totdat ik op een mooie dag het nummer van Jason Mraz uit mijn autospeakers hoorde:

Whenever my head starts to hurt
Before it goes from bad to feeling worse
I turn off my phone I get down low
And put my hands in the dirt


I try to stop the world from moving so fast
Try to get a grip on where I’m at
And simplify this dizzy life
And put my feet in the grass

Bij het horen van die woorden realiseerde ik me twee dingen:

  • 1. Grootst

    Alle marketingspecialisten waar ik tot nu toe naar geluisterd had, komen uit de Verenigde Staten, Engeland of een andere hoek van de wereld. Daar waar het groot, groter, GROOTST moet. Waar alle trends vandaan komen, maar vaak ook weer snel overvliegen. Dus wat bij hen werkt, hoeft in Nederland lang niet zo succesvol te zijn.

  • 2. Simpel

    Jason zingt over ‘simplify this dizzy life’, het eenvoudiger maken van het leven, door terug te gaan naar waar hij vandaan komt, naar zijn wortels. Verderop in het nummer zingt hij ‘Home is where my food is grown’. Ik kan daarin helemaal met hem meevoelen!

Daarom maak ik je website weer eenvoudig en vergelijk ik die met een appelboom. Met takken, bladeren, bloesem en appels. Met al het goede van de specialisten uit de wereld, toegepast op onze ‘uit de klei getrokken’-mentaliteit.

Gewoon, lekker op z’n Hollands!

Wat krijg je in de Appelboommethode

Tijdens de 7 weken dat de e-course loopt, krijg je elke woensdag 1 van de 7 stappen in je mailbox:

  1. Je appelboom – Over hoe wortels, stam, takken, bladeren en bloesem samenwerken om een solide platform te bouwen voor je boodschap
  2. Je appels – Hierin ga je aan de slag met je boodschap en het doel ervan
  3. Appelmoes, appelsap en appeltaart – We behandelen de eerste drie vormen van content 
  4. Appelflap, appelcider en appelchips – Hierin komen nog drie vormen van content aan de orde
  5. Appelstroop en Rode Kool – In deze les behandelen we de laatste twee contentvormen en gaan we een belangrijke keuze maken
  6. De verkoop van je appelproducten – Leuk, al die content, maar hoe zet je die nu in de markt?
  7. Zaaikalender – Hierin maak je je eigen contentjaarplan en Social Media planning aan de hand van voorgaande lessen

Je ontvangt de volledige les, zodat je de methode op je eigen tempo kunt volgen als je dat prettiger vindt. Bij elke les krijg je een setje invulsheets waarmee je de opdrachten overzichtelijk bij elkaar kunt houden. Ook zit er bij elke les iets extra’s, dat per les verschilt.

Banner_Appelboommethode_set

Persoonlijke begeleiding

Wil je de e-course niet alleen doen? Dan wil ik je graag begeleiden. Als je voor deze optie kiest, hebben we na elke les een contactmoment. Je kunt me dan vragen stellen en we nemen samen je antwoorden door. Een goede stok achter de deur om er nu ook écht iets mee te doen!

En wat kost dat?

Als je de e-course zelf wilt doorlopen, kost die € 89,-. Met mijn begeleiding kost deze € 349,-

Bovengenoemde prijzen zijn excl. 21% BTW.

Wil jij ook meer grip op je contentmarketing? Schrijf je dan in voor de Appelboommethode.

  • Prijs: 0,00 €
  • 0,00 €